درباره مرکاتک

درباره ما بیشتر بدانید

شتاب دهنده مرکاتک با هدف تسهیل پیچیدگی‌های فنی استارتاپ‌ها و سرعت بخشی فرایند بازاریابی و جذب سرمایه برای آن‌ها، در راستای تقویت کسب‌وکارهای کوچک به عنوان پایه‌های اصلی اقتصاد، فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرکاتک به کسب‌وکارهای نوپا کمک می‌کند تا یک مدل کسب‌وکار پایدار و عملیاتی در بازارهای ایران و در گام بعدی بازارهای بین الملل طراحی کنند. در کنار آن بابرگذاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا برای حضور قدرت‌مند و موفق در بازار آماده شود.

جذب سرمایه و سرمایه‌گذار از دیگر خدماتی است که مرکاتیک به استارتاپ‌های تحت پوشش خودش ارائه می‌دهد که بستگی به میزان سودآوری و دورنمای طرح میزان آن متفاوت خواهد بود.

مرکاتک همچنین با همکاری تیمی قدرتمند در حوزه برندینگ و توسعه برند، کسب‌وکارها را در طراحی و فرایند برندسازی همراهی می‌کند تا مراحل آزمایشی بازار را پشت سر بگذارند و عیوب و نواقص کسب‌وکارشان را رفع کنند.


فعالیت اصلی مرکاتک ارائه فضای کاری به همراه تجهیزات و زیرساخت‌های لازم در کنار ارائه خدمات مرشدی(منتورینگ) برای شروع یک کسب‌وکار است

در کنار آن با ارائه خدمات بازاریابی، طراحی مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار، آموزش اصول کاربردی بازاریابی و فروش سعی دارد تا به عنوان اولین مرکز شتابدهی تخصصی حوزه بازاریابی(تبلیغات، فروش، روابط عمومی) با حمایت و پرورش تیم‌های استارتاپی، یک شبکه جامع و به هم پیوسته از خدمات محیطی و دیجیتال مارکتینگ را راه‌اندازی کند.


فرایند همکاری با مرکاتک

۱. ارسال درخواست و تکمیل فرم پذیرش: با تکمیل فرم پذیرش، ماهیت ایده و جذابیت‌های آن را معرفی می‌کنید و با معرفی تیم خود، دورنمایی که برای کسب‌وکار خود متصور هستید را ترسیم می‌کنید.

۲. بررسی درخواست‌ها توسط داوران مرکاتک: داوران مرکاتک که از افراد خبره در تخصص‌های مختلف کسب‌وکار، از طراحی تا بازاریابی، هستند با بررسی درخواست‌های ارسالی آن‌هایی که بهترین طرح‌هایی که امکان اجرا دارند انتخاب می‌کنند.

۳. مصاحبه حضوری: طرح‌های تأیید شده دعوت به مصاحبه می‌شوند تا بصورت حضوری طرح خود را شرح دهند و به سوالات کارشناسان مرکاتک پاسخ دهند. درصورت پذیرفته شدن در مصاحبه همکاری مرکاتک با شما آغاز می‌شود.

۴. مرکاتک در مدت شتابدهی 3 ماهه، امکانات لازم جهت شروع کسب‌وکار را برای تیم‌های فراهم می‌کند و با ارائه آموزش در حوزۀ بازاریابی و فروش به استارتاپ‌ها زمینه‌ حضور موفق آن‌ها را در بازار فراهم می‌کند.

۵. در انتهای دوره شتابدهی مرکاتک سرمایه‌گذارانی که مایل به سرمایه‌گذاری در طرح‌های استارتاپی و دانش‌بنیان هستند را دعوت و محیطی برای ارائه تیم‌ها جهت جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌کند.


فضای کار

فعالیت در فضایی اداری با حضور افراد مستعد و متخصص فرصت خوبی است تا با به اشتراک‌گذاری نظرات و تجربه‌های ارزشمند فضایی پویا و هم‌افزا ایجاد گردد.


مرشدی (منتورینگ)

در مرکاتک تیمی مجرب از متخصصان حوزه بازاریابی و برندینگ آماده کمک به کسب‌وکار شما هستند تا مراحل برندینگ و بازاریابی را در کوتاه‌ترین زمان طی کنید.


شبکه‌سازی

مرکاتک با ارتباطات گسترده‌‌ای که در طول سال‌ها در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است امکان آشنایی شما با افرادی که توانایی‌های لازم برای همکاری با شما را دارند فراهم می‌کند.


سرمایه‌گذاری

زمانی که محصول اولیه ساخته شد و مورد پذیرش کارشناسان مرکاتک قرار گرفت یا زمانی که محصول بازار خود را پیدا کرد و با مشتریان خود آشنا شد، زمان توسعه محصولات است.

تیم ما

سجاد خزائی

بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مرکاتک

مرشد برندینگ، تحقیقات بازار و توسعه کسب و کار

بنیانگذار و مدیر گروه مرکاتیک


مانی شجاعی

مدیر اجرایی مرکز نوآوری مرکاتک

مرشد بازاریابی دیجیتال

موسس و مدیر گروه مشاوران پرامون



فاطمه صدیقیان

مرشد طراحی سرویس

طراح تجربه و خدمات


محسن سعیدی

مرشد گیمیفیکیشن

مدیر محصول خدمات بانکی


parallax background

با ما همراه باشید

برای اینکه با هم همکار شویم نیازی نیست حتما در پایتخت باشید